Subject: FW: Riigivara otsustuskorras võõrandamisest ja isikliku kasutusõiguse seadmisest (Viru tn 8 Kiviõli linn)
From: <[email-masked]>
To: Antti Pääsukene - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: 'Lüganuse Vallavalitsus' <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 16:15:33 +0300

Teie 19.03.2025 nr 13-6/1066-2

Meie 19.05.2025 nr 4-7/204-2 (vahevastus)

Meie 21.07.2025 nr 4-7/204-3

Lüganuse Vallavalitsus on tänaseks saanud RTK-lt positiivse rahastusotsuse
ning projektiga „Kiviõli linnaruumi elavdamine ja uute tegevuste
arendamine“ liigume edasi.

Lüganuse Vallavolikogu kehtestas 29.mail 2025.aastal uue Lüganuse valla
üldplaneeringu.

https://www.lyganuse.ee/luganuse-valla-uldplaneering

Nagu ka Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium oma 19.03.2025.a.
vastuskirjas välja tõi, on uue ÜP kohaselt kinnistu Viru tn 8 Kiviõli linn
juhtotstarve keskuse maa-ala.

Seletuskirja kohaselt on  avaliku ruumi kujundamisel on eelkõige oluline
Kiviõlis keskuse maa-alale jääva keskväljaku, Õunapuupargi ning oluliste
ühendusteede – Viru, Vabaduse ja Keskpuiestee tänavate ning

kesklinna erinevate piirkondade ühendamine ja sidumine hästi kasutatavaks
avalikuks ruumiks. Selleks olemegi Viru tn 8 kinnistule eskiisprojekti
kohaselt kavandanud kõnnitee ning saame siia planeerida ka parkimiskohad
kogukonnaürituste tarbeks.

Uue info valguses soovib Lüganuse Vallavalitsus minna edasi Viru tn 8
kinnistu loovutamisega vallale.

Palun andke tagasisidet, kuidas siit edasi minna.

Lugupidamisega

Anu Horn

arengu- ja planeerimisteenistuse juht

Lüganuse Vallavalitsus

Tel. 332 1340

Mob. 5302 6061

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Keskpuiestee 20 Kiviõli 43199

Lüganuse vald

 <http://www.lyganuse.ee/> www.lyganuse.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 15:00
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Riigivara otsustuskorras võõrandamisest ja isikliku kasutusõiguse
seadmisest (Viru tn 8 Kiviõli linn)

Teie 19.03.2025 nr 13-6/1066-2

Meie 19.05.2025 nr 4-7/204-2

Lüganuse Vallavalitsus on saanud majandus- ja tööstusministrilt nõustumuse
kinnisasja Viru tn 8, Kiviõli linn, võõrandamiseks või isikliku
kasutusõiguse seadmiseks.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi sellekohases vastuskirjas
(manuses) on palutud kahe kuu jooksul kirja kättesaamisest Maa-ja
Ruumiametit teavitada,

kas soovime jätkata otsustuskorras võõrandamise menetlust kinnisasjale
hariliku väärtusele vastava tasu eest või soovime seada kinnisasjale
isikliku kasutusõiguse kõnnitee kasutamiseks.

Käesoleva vahevastusega annan teada, et kinnisasjaga Viru tn 8 seotud
projekt, mille Lüganuse Vallavalitsus esitas RTK-le meetmesse
„Kättesaadavad kvaliteetsed avalilud teenused“ ei ole veel positiivset
rahastusotsust saanud.

Küll aga oleme saanud e-toetuse läbi teada, et projekt „Kiviõli linnaruumi
elavdamine ja uute tegevuste arendamine“ on vastavaks tunnistatud ning
alates 02.05.2025 määratud seisundisse „Rahastamise otsuse ootel“.

Käesoleva vahevastusega soovime Maa- ja Ruumiametile ning MKM poolt kirja
koostajale märku anda, et Lüganuse valla huvi kinnisasja Viru tn 8 kohta
on jätkuvalt olemas.

Teavitame sellest Maa- ja Ruumiametiti kohe peale RTK-st rahastusotsuse
saabumist, mis võib aega võtta veel vaid mõned päevad.

Lugupidamisega

Anu Horn

arengu- ja planeerimisteenistuse juht

Lüganuse Vallavalitsus

Tel. 332 1340

Mob. 5302 6061

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Keskpuiestee 20 Kiviõli 43199

Lüganuse vald

 <http://www.lyganuse.ee/> www.lyganuse.ee